Een prettig 'clean desk'. Weten waar je documenten kan vinden en op kan bergen.
Ruth helpt bij het organiseren van je administratie. Geen stapels meer. De papieren krijgen een vaste plek, zodat je ze snel kunt vinden als je ze nodig hebt. Er komt een overzichtelijk archief. Niet meer zoeken, maar vinden. De plek voor de papieren waar je nog iets mee moet doen, wordt duidelijk. Het gevolg is dat je een leeg bureau krijgt en daarmee een prettige werkplek. Omdat er meer structuur komt, weet je ook hoe je het zo kan houden. |
Ruth HELPT met een helder proces
Vul het formulier in,
bel 06 46 61 20 46 of stuur een e-mail naar ruth@ruthhelpt.nl Ruth neemt dan contact met je op. |
Intakegesprek
Naar aanleiding van jouw vraag heb je met Ruth een (vrijblijvend) intakegesprek. Jouw hulpvraag wordt helder geformuleerd en de doelen vastgesteld. |
Offerte
Na het gesprek krijg je en offerte met het doel, hoeveel tijd dat ongeveer in beslag zal nemen en wat de kosten daarvan zijn. |
Aan de Slag
Als je akkoord gaat met de offerte en het plan, spreek je één of meerdere dagen af en ga je samen met Ruth aan de slag. |
Evaluatie
Na afloop evalueren jullie hoe het traject is verlopen en bepaal je of de doelen zijn bereikt of dat er nog vervolgafspraken nodig zijn. |