Ruth HELPT
  • Home
    • Ruth helpt, in je huis
    • Ruth helpt, met je gezin
    • Ruth helpt, met administratie
    • Ruth helpt, met plannen
    • Ruth helpt, met je financiën
    • Ruth helpt, met e-mail
  • Ervaringen
    • Mevr. Wildeman
    • Mevr. van Leuven
    • Anoniem
    • Marleen
    • Alexandra
  • Regio Gooi & Vechtstreek
  • Tips
  • Contact

Marleen wilde effectiever omgaan met haar werkplek en haar tijd. Ze vroeg Ruth HELPT om hulp.

Foto

Ik ben zelf best goed georganiseerd,
​en toch...

Toen ik hoorde van Ruth HELPT en van de ondersteuning bij het aanbrengen van orde, ook in werkprocessen, sprak me dat aan. Ik heb meteen de telefoon gepakt en Ruth gebeld. We hadden een kennismakingsgesprek waarin duidelijk werd dat Ruth HELPT inderdaad zou kunnen helpen.
​

Een werkplek zonder ruimte.

Hoewel ik gewend ben om veel taken te combineren,
heel veel dingen leuk vindt en allerlei functies op me neem, merkte ik dat ik het overzicht begon te verliezen.
Mijn werkplek werd steeds chaotischer en zag er onoverzichtelijk uit. Maar waar ik vooral last van had, was dat ik geen goede, effectieve werkstructuur had.
Foto

Absoluut nuttig!

De aanpak van Ruth is strak en gestructureerd, precies zoals de bedoeling is. Ik ben op andere gebieden in mijn leven goed georganiseerd en weet wat wel of niet goed bij me past. Wat ik handig vind, is dat de methodes voor de fysieke en digitale omgeving nu overeenkomen. Ook is er onderscheid in archief dat ik bij de hand heb en wat ik niet direct nodig heb.
   
​Voorheen legde ik de informatie waar een actie aan zit op een stapel, nu wordt die dezelfde dag nog weggewerkt. Mijn werkwijze is verbeterd en effectiever geworden. Mijn werkplek is netjes en heeft precies dat erop liggen dat ik nodig heb om goed de verschillende functies uit te kunnen voeren. Ik weet goed hoe ik het zo kan houden en dat lukt zonder moeite. Ik heb veel zin in het werken volgens deze nieuwe werkwijze, het betrekken van Ruth HELPT was zeer nuttig.
Foto
Foto